جذب و ساماندهی نیرو‌های بسیجی در حوزه کارگری و کارمندی شهرستان مهاباد در نشست فرماندهان بسیج حوزه ادارات این شهرستان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در نشست فرماندهان بسیج حوزه ادارات سرهنگ محمدزاده، مسئول بسیج ادارات شهرستان مهاباد از برگزاری نشست‌های روشنگری برای اقشار مختلف و برگزاری هیئت اندیشه ورزی شهرستانی و همچنین اجرای برنامه معاونت اجتماعی با محوریت آموزش آمران امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

راه اندازی میز خدمت در ادارات و طرح شهید حججی در حوزه بسیج کارمندی و کارگری این شهرستان دو تصمیم مهم نشست فرماندهان بسیج ادارات بود.

در این نشست قبادی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد و فرمانده بسیج این مرکز به فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز مهاباد با محوریت بسیج و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تولید سه فیلم مستند با موضوع شهید شجاعی نخستین شهید اهل سنت مدافع حرم، شهید ماموستا شهریکندی و همچنین شهید محمدامین احمدی درسال ۹۷، ساخت تله فیلم (ساکار) با موضوع دفاع مقدس در روستای (سی سه ر) شهرستان سردشت، ساخت انیمیشن پنج دقیقه‌ای و همچنین تهیه و تولید برنامه‌های روتین به مدت یکهزار و ۸۶۰ دقیقه و ۲۱ عنوان گزارش خبری و فعالیت فضای مجازی از جمله برنامه‌های این مرکز حول محور دفاع مقدس و ایثار و شهادت بوده است.

انتهای پیام/ج

نشست فرماندهان بسیج حوزه ادارات مهاباد

برچسب ها: شهدا ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.