شبکه تلویزیونی سی ان بی سی آمریکا گزارش داد این کشور به ترکیه تنها ۲ هفته مهلت داده است تا از خرید سامانه پدافند هوایی موشکی اس ۴۰۰ از روسیه صرف نظر کند.

آمریکا ۲ هفته به ترکیه برای انصراف از خرید اس ۴۰۰ مهلت دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، شبکه تلویزیونی سی ان بی سی آمریکا گزارش داد این کشور به ترکیه تنها ۲ هفته مهلت داده است تا از خرید سامانه پدافند هوایی موشکی اس ۴۰۰ از روسیه صرف نظر کند.

واشنگتن از آنکارا خواسته تا قرارداد خرید اس ۴۰۰ با مسکو را تا فرار رسیدن هفته اول ژوئن لغو کنند و تاکید کردند که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

شبکه تلویزیونی سی ان بی سی به نقل از منابع دیپلماتیک آمریکا گزارش داد کشور‌های عضو ناتو به تجهیزات نظامی که با سامانه ناتو منطبق است نیاز دارند، اما سامانه‌های روسیه با این معیار‌ها تناسبی ندارند.

ترکیه در صورتی که به سامانه اس ۴۰۰ دست پیدا کند با پیامد‌های واقعی و منفی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
سامانه اس 400 خریداری شده ترکیه فقط برای مقابله با موشک های ایرانی خریداری شده و آمریکا هم تواین بازی یرای سرپوش گذاشتن و عدم حساسیت به این موضوع انتخاب شده که الکی به ترکیه فشار بیاره , وگرنه ترکیه سامانه ای به این حجم برای مقابله با کدوم رقیبش تو منطقه میخواهد راه اندازی کنه
اینها همشون دارن فیلم بازی میکنن
آخرین اخبار