مدیر عامل سازمان حمل و نقل درون شهری بانه گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی و تایید مراجع ذیربط، نرخ خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ،مدیر عامل سازمان حمل و نقل درون شهری بانه گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی کرایه آژانس‌های تلفنی از ۲۵ هزار ریال به ۳۰ هزار ریال و کرایه تاکسی‌های عمومی بر اساس مسیر‌ها بطور متوسط ۲۰ درصد افزایش یافته است.

هیوا رحیم زاده اضافه کرد: نرخ تاکسی‌های عمومی بر اساس مسیر بندی به هشت هزار، ۱۰ هزار ریال و ۱۵ هزار ریال افزایش یافته و از اول خرداد اجرایی می‌شود.

رحیم زاده با اشاره به مبالغ مصوب و آیین نامه‌های سازمان حمل و نقل درون شهری افزود: رانندگان موظف هستند بر اساس نرخ‌های تعیین شده شهروندان را در مسیر‌های درون شهری جابجا کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد از سرویس‌های عمومی و ویژه به صورت دربستی و سرویس گیری از آژانس‌های تاکسی تلفنی به صورت چند مسیری خودداری کنند.

رحیم زاده یادآور شد: شهروندان در صورت هر گونه شکایت و درخواست با شماره تلفن‌های ۳۴۲۵۷۶۱۰ – ۳۴۲۵۷۶۱۱ تماس گرفته یا با مراجعه به سازمان حمل و نقل درون شهری شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ع

نرخ خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافت.

برچسب ها: خدمات رسانی ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.