معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به افرادی که در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها قصد نوسازی واحد مسکونی خود را که در بافت فرسوده داشته باشند، پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال برای نوسازی مسکنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سیدمحمد پژمان عصر سه شنبه در ستاد بازآفرینی شهری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  تسهیلات برای سایر شهر‌ها ۴۰۰ میلیون ریال است که با سود ۹ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه انبوه سازان در اولویت دریافت تسهیلات قرار دارند، افزود: علاوه بر پرداخت وام، هزینه صدور پروانه نیز رایگان خواهد بود و شرکت بازآفرینی در اسرع وقت مطالبات مربوط به شهرداری‌ها را پرداخت می‌کنداین امکان فراهم شده تا بانک مسکن در صورت تمایل فرد وام گیرنده تا سقف یک میلیارد و یکصد میلیون ریال نیز با سود ۱۸ درصد در اختیار این افراد قرار دهد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین بر لزوم نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده تاکید کرد و گفت: هم اکنون جمعیتی در حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور ساکن این مناطق هستند.

پژمان همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه شهری کشور گفت: قرار شده که تا پایان تیرماه هر مقدار پروژه نیمه تمامی که در سطح کشور وجود دارد اطلاعات آن جمع آوری و به تناسب اعتبار لازم برای اجرای آن‌ها تامین شود.

انتهای  پیام/ز

 

 جمعیتی در حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور ساکن این مناطق هستند

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.