سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: بخش خصوصی در قزوین بسیار توانمند، باهوش و کاربلد است و در صورت حمایت جدی می‌تواند اشتغال و تولید استان را بخوبی مدیریت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در کارگروه اشتغال گفت: با جرأت باید اذعان کرد که بخش خصوصی توان اداره استان قزوین را دارد و می‌تواند در اشتغال و تولید حرفی برای گفتن داشته باشد به همین دلیل باید از سوی دولت مورد حمایت جدی قرار گیرد تا توانمندی خود را نشان دهد.

حبیبی اضافه کرد: افراد توانمند بخش خصوصی استان در کشور ایده دارند و ما باید از آن‌ها استفاده کنیم تا کار‌ها شتاب گیرد و نتایج بهتری داشته باشد.

وی افزود: بخش خصوصی سرمایه و قدرت اقتصادی استان محسوب می‌شود و قدرت چانه زنی ما را در کشور بالا برده است که باید قدردان آن‌ها باشیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گفت: شاخص‌های اقتصادی استان در یکی دو سال گذشته بهتر شده، سرمایه گداری خارجی هم افزایش یافته و در عرصه سرمایه گذاری داخلی هم اتفاقات خوبی رخ داده است، اما این شرایط باید بهتر شود.

وی بیان کرد: با تلاش همه مدیران لازم است کار‌ها سرعت گیرد و در این شرایط برگزاری جلسات هفتگی در حوزه اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید ضروری است.

انتهای پیام/ک

کارگروه اشتغال استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.