کشف سوخت قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۵ دستگاه تانکر حامل ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک پلیس شهرستان‌های فهرج و ریگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در تداوم طرح‌ها و تدابیر مبارزه با کالا و سوخت قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان‌های ریگان و فهرج با انجام کار اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین سوخت قاچاق از محور‌های جنوب شرق استان مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس این ۲ شهرستان شب گذشته با همپوشانی عملیاتی ۵ دستگاه تانکر حامل سوخت را در محور‌های مواصلاتی متوقف کردند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: در این عملیات مجموعا ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که از مبداء تهران به مقصد استان‌های شرقی و نهایتا انتقال به خارج کشور بارگیری شده بود کشف و در این رابطه ۷ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: کشف این محموله بزرگ سوخت در یک عملیات شبانه در واقع حامل پیام عزم جدی پلیس در عرصه مبارزه با سوخت قاچاق است که در سایه این تلاش‌ها خوشبختانه از هدر رفت این سرمایه‌های ملی جلوگیری به عمل آمد.
انتهای پیام/ی

کشف محموله بزرگ قاچاق سوخت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار