جذب ۲۷ هزار حامی ایتام در ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در برنامه‌های جشن رمضان امسال ۲۷ هزار حامی ایتام جذب شده است.

علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به طور میانگین هر سال ۱۵۰ جشن خودکفایی برگزار می‌شود که به موجب آن برخی از خانواده‌های تحت پوشش از کمیته امداد جدا می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار مددجوی جدید به خانواده کمیته امداد اضافه شده اند، گفت: با توجه به سیل امسال سهمیه‌هایی از حمایت و ساخت مسکن برای استان‌های درگیر سیل تعیین شده است.


بیشتر بخوانید: ۶۰۰ هزار حامی از ایتام حمایت می‌کنند 


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: به استان گلستان ۲۵ هزارنفر سهمیه، استان لرستان ۳۰ تا ۴۵ هزار نفر و به استان خوزستان ۵۰ هزارنفرسهمیه حمایت تعلق گرفته است.

عسگریان ادامه داد: ۳۰ هزار مسکن در مناطق سیل زده ساخت و تعمیر می‌شود که شامل مسکن مددجویان و غیر مددجویانی است که به تازگی وارد خانواده کمیته امداد شده اند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در جشن رمضان ۲۷ هزار حامی ایتام داشته ایم، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون حامیان از طریق سایت محسنین ۱ میلیارد تومان به فرزندان محسنین کمک شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار