مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری وجود سرنگ در سرویس بهداشتی پیست دوچرخه سواری را هنگام برگزاری لیگ برتر را تکذیب کرد.

ماجرای وجود سرنگ در سرویس بهداشتی پیست دوچرخه سواری تکذیب شدمحسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیدا شدن سرنگ در سرویس بهداشتی پیست دوچرخه سواری آزادی بیان کرد:  وجود سرنگ را در پیست دوچرخه سواری آزادی هنگام برگزاری لیگ برتر را تکذیب می کنم و چنین چیزی به ما گزارش نشده است. متاسفانه در جامعه ی دوچرخه سواری عده ای به دنبال ایجاد حاشیه هستند. کنترل ورزشکار برای استفاده از هر ماده ی غیر مجاز بر عهده ی فدراسیون پزشکی ورزشی است و تاکنون هیچ گزارشی نه از این فدراسیون و نه از کارکنان پیست به ما داده نشده است. این اتفاق ممکن است از سوی افراد سود جویی باشد که جایگاه دوچرخه سواری برایشان مهم نیست. مطمئن باشید پشت این اتفاق شیطنت وجود دارد.

او در ادامه گفت: تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری به صورت بخشنامه اعلام شده است و به صورت رسمی است که می توانند ماموران دوپینگ برای گرفتن تست مراجعه کنند.

سلگی در ادامه درباره آخرین وضعیت محمد دانشور عنوان کرد: دانشور ملی پوش دوچرخه سواری پس از مصدومیت دیروز سی تی اسکن انجام داد و وضعیت نسبتا خوبی دارد و احتمال جراحی شدن او کم است.


بیشتر بخوانید:

پرتو‌آذر در کاپ جهانی آلمان شصت و ششم شد

وفایی: هنگام مصدومیت دانشور آمبولانس اورژانس حضور داشت

سلگی: ۴ ورزشکار بانو راهی تور بین المللی چین می‌شوند


انتهای پیام/

اظهارات سلگی درباره وجود سرنگ در لیگ برتر دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار