مدیر اورژانس ۱۱۵ شیراز از آمادگی کامل نیرو‌های امدادی برای پوشش حوادث احتمالی مراسم شب‌های قدر خبر داد.

آمادگی اورژانس برای ارائه خدمات در لیالی قدر/استقرار مقابل مساجدمحمدرضا رستگار مدیر اورژانس ۱۱۵ شیراز، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از فعالیت ۳۰ پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری در شب‌های قدر شیراز خبر داد و اظهار داشت: ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه موتورلانس موتورلانس آماده خدمت رسانی به شب زنده‌داران و عزاداران هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ نیروی امدادی نیز در پایگاه‌های اورژانس آماده خدمت رسانی به عزاداران خواهند بود، افزود: تمامی پایگاه شهری و جاده‌ای در این شب‌ها در سطح استان برای امدادرسانی مستقر خواهند بود و برای خدمت رسانی به مردم آماده هستند.

رستگار ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس همراه با تیم کامل درمانی شامل پزشک و کارشناسان فوریت پزشکی، یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک موتورلانس در مبادی و درب‌های ورودی حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) مستقر خواهد شد و آماده ارائه خدمات فوریتی خواهند بود.

وی همچنین از استقرار یک تیم کامل درمانی در مجاور حرم سیدعلاء الدین حسین (آستانه) خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم احیا در‌ای حرم یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک موتورلانس نیز در این مکان حضور دارند.

رستگار با اشاره به پوشش امدادی کانون رهپویان وصال، بیان کرد: دو دستگاه آمبولانس، در فضای بیرونی این کانون برای پوشش امدادی _ پزشکی استقرار دارند.

به گفته رستگار، حرم مطهر شاهچراغ (ع)، آستانه، مسجد دانشگاه، شلمچه و کانون رهپویان وصال از جمله مکان‌هایی است که در شب‌های قدر زیر پوشش اورژانس ١١٥ شیراز قرار دارد.

وی بیان کرد: با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و مرکز فوریت‌های اورژانس شیراز، دو دستگاه آمبولانس مجهز به همه امکانات موردنیاز برای این شب‌ها تدارک دیده شده است که با توجه به وضعیت بیمار، وظیفه انتقال به مراکر درمانی را برعهده دارند.

مدیر اورژانس ۱۱۵ شیراز با اشاره به استقرار نیرو‌های امدادی در هیئت‌ها، مساجد و مسیر‌های اصلی در این ایام، از همشهریان درخواست کرد در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی خود را به نزدیکترین پایگاه مستقر در مسیر برسانند یا با شماره ۱۱۵ مرکز ارتباطات اورژانس تماس بگیرند تا همکاران ما با ارائه راهنمایی‌های لازم تا رسیدن آمبولانس، نزدیکترین تیم فوریت‌ها را برای آن‌ها اعزام کنند.
انتهای پیام/م

آمادگی اورژانس برای شب های قدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.