سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیش از ٢٠٠ عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان اجرا می شود.

اجرای بیش از ٢٠٠ عنوان برنامه در جشن رمضانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مرادی‌نور،سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت : بر اساس توافق‌نامه مشترک بین معاونت قرآنی و این اداره کل، برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در قالب جشن رمضان برنامه‌ریزی شده است.

وی برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی علمی، اجراهای خیابانی، محفل شعرخوانی و جلسات تدبر و تفسیر را از جمله عناوینی برشمرد که بر اساس این توافقنامه برای اجرای آنها برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: بر این اساس، ١٠ نمایشگاه تجسمی در شهرستان‌های تابعه، ١١٨ محفل قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری شهری و روستایی و ٢٣ نشست علمی و تخصصی در کانون‌های فرهنگی و هنری منتخب برگزار می‌شود.

وی برگزاری طرح تلاوت نور و جشن روزه اولی‌ها را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد عنوان و بیان کرد: علاوه بر این برای برگزاری ٨ نمایش خیابانی  و ٩ محفل شعرخوانی در شهرستان‌ها هم برنامه‌ریزی شده است.

مرادی‌نور تجلیل از فعالان قرآنی، برپایی نمایشگاه قرآن و عترت و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام/ ش

اجرای برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.