سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: نمایشگاه هنر‌های تجسمی قرآن و عترت همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی قرآن و عترت در تویسرکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی نورعلی راد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتب علوم قرآنی در شهرستان تویسرکان برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۲ هزار عنوان کتاب در قالب ۵ هزار جلد با تخفیف ۱۰ الی ۲۰ درصد به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان ابراز کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در سالن جنب کتابخانه میر رضی‌الدین آرتیمانی میزبان علاقمندان است، همچنین «محفل انس با قرآن» نیز با حضور قاریان مطرح شهرستانی برگزار می شود.

نور علی راد از برپایی نمایشگاه هنر‌های تجسمی قرآن و عترت در شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۳۵ تابلو نقاشی و خطاطی آثار دست هنرمندان شهرستان با موضوع قرآن و عترت به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست اداره ارشاد تویسرکان بیان کرد: این نمایشگاه در محل سالن اداره ارشاد تویسرکان از روز شنبه  آغاز شده و  تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و ۱۶ الی ۱۹ بعد از ظهر میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه هنر‌های تجسمی قرآن و عترت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.