وعده‌های استاندار به نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست مرکز نگهداری طنین احسان کمتر از ۲۴ ساعت محقق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در پی بازدید استاندار خراسان شمالی از مرکز نگهداری نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست در بجنورد، جلسه‌ای با مدیران اجرایی مربوط برای حل مشکلات این مرکز برگزار شد.
حیاتی افزود: در بخش آموزش برگزاری کلاس‌های تقویتی از درخواست این نوجوانان بود که با هماهنگی ایجاد شده این کلاس‌ها در محل اقامت آنان در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه درمان نیز برای تک تک این نوجوانان پرونده پزشکی تشکیل شد تا تمامی مراحل درمان آنان رایگان انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: در بخش ورزش نیز علاوه بر تامین امکانات ورزشی در محل اقامتشان امکان استفاده آنان از سالن‌های ورزشی و استخر بجنورد به طور رایگان فراهم شد.
حیاتی خاطر نشان کرد: اختصاص زمین برای ساخت مجتمع خیران بجنورد از دیگر درخواست‌ها بود که زمین مورد نیاز به خیر تحویل داده شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این محل ساخته شود.
وی مطرح کرد: تامین اعتبار برای رفع نواقص پروژه‌های نیمه تمام مربوط به این مراکز نگهداری توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی از دیگر مصوبات نشست با مدیران این استان بود.
انتهای پیام / م


تحقق وعده‌های استاندار خراسان شمالی به نوجوانان بدسرپرست

برچسب ها: وزارت کشور ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.