در جلسه شورای زکات شهرستان محلات بر اطلاع رسانی درباره قانون معافیت مالی زکات پردازان تاکید شد.

تاکید بر اطلاع رسانی درباره قانون معافیت مالی زکات پردازانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه شورای زکات شهرستان محلات با حضور امامان جمعه محلات و نیم ور، فرماندار و روسای جمعی از ادارات شهرستان محلات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار و در این جلسه در خصوص نحوه جمع آوری زکات در سال جاری با همکاری وهمراهی ادارات، روحانیون، دهیاران وافراد صاحب نفوذ بحث وتبادل نظر بر اطلاع رسانی به به زکات پردازان در باره آیین نامه‌های معافیت مالی تصویب شد.

اولویت بخشی پرداخت تسهیلات ویژه به کشاورزان زکات پرداز، تخصص اعتبار معادل سازی در کمیته‌های برنامه ریزی استان مرکزی و شهرستان جهت محرومین، همکاری مطلوب در جمع آوری کمک‌های مردمی به ویژه زکات فطریه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین توجیه کامل مبلغین زکات در ماه‌های محرم و رمضان و غیره، بر پایی میز پاسخگویی به مسائل شرعی در روز عید فطر، اختصاص یارانه بر اساس ماده ۶۶ قانون به کشاورزان و دامداران مودیان زکات و نام گذاری هدفمند میادین و معابر پرتردد به نام زکات در شهرستان به تصویب رسید.
بر اساس بند (ز) بخشنامه ۱۲۹۹۲/۲۳۰/د مورخ ۹۱/۴/۱۲ (نحوه محاسبه معافیت موضوع ماده۱۳۸قانون مالیات‌های مستقیم) درآمد اشخاص از محل وجوه بریه، ولی فقیه، خمس و زکات از پرداخت مالیات معاف است.

انتهای پیام/ ج

مصوبات جلسه شورای زکات شهرستان محلات

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.