رئیس دانشگاه آزاد از برنامه های این دانشگاه به عنوان کنش‌گر فعال همراه با مردم نام برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حضور فعال و کنش گر دانشگاه آزاد در جامعهمحمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد گفت: قرارگاه مرکزی در تهران و سازماندهی‌های فراساختاری در حال ساماندهی است و برنامه ما به عنوان کنش‌گر فعال همراه با مردم است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت دانشجویان سیل زده بیان داشت: درباره دانشجویان سیل‌زده گزارش‌ها نهایی شده و در 2 هفته آینده در شورای مربوط به شهریه بررسی و تا پایان ماه رمضان نهایی می‌شود.

طهرانچی تصریح کرد: دستورالعملی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تهیه، بررسی و تقریبا نهایی و قابل ابلاغ است تا تمهیدات لازم نسبت به شهریه اتخاذ شود.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان نیز گفت: دانشگاه آزاد با مدیریت مدیران جهادی به گونه‌ای عمل کرد که دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و به دنبال برطرف کردن مسئله و مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد علاوه بر وظیفه توسعه علم، دانش و فناوری به مشکلات جامعه نیز اهمیت می‌دهد و این دانشگاه علاوه بر صنعت فنی و مهندسی و تربیت نیروی متخصص یک نهاد کارآمد است.

حجت‌الاسلام براتی بیان داشت: از ابتدای وقوع سیل به دستور مدیریت دانشگاه برنامه‌ریزی را شروع و در خدمت مردم قرار گرفتیم.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان ادامه داد: پایش و پمپاژ آب ناشی از سیل و اقدامات علمی و پژوهشی از حوزه‌های فعالیتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان بود و قرارگاه فرعی، پژوهشی و علمی در کمیسیون‌های مختلف علمی می‌تواند مسئله سیل را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/م

بررسی وضعیت دانشجویان سیل زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.