جریمه ۱۶۱ میلیون ریالی برای قاچاقچی کالا در سقز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: متهم پرونده قاچاق تلفن موبایل در سقز به پرداخت ۱۶۱ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: فردی که در شهرستان سقز با یک خودروی پراید تعداد ۲۵ دستگاه تلفن موبایل آیفون مستعمل خارجی حمل می‌نمود توسط مأمورین انتظامی دستگیر و کالا‌های وی ضبط گردید.

سیدنجیم حسینی افزود: با تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سقز، و با توجه به نظریه‌ی کارشناسی اداره صنعت، معدن و تجارت و گمرک شهرستان بانه، رئیس شعبه‌ی صالح بر رسیدگی، ارزش کالا‌ها را ۳۸۳ میلیون ۲۴۸ هزارو ۱۶۰ ریال برآورد نمود.

وی بیان کرد: داداگاه متهم را به پرداخت مبلغ ۱۶۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد وهمچنین با توجه به اینکه ارزش کالای مکشوفه بالای ده میلیون تومان و فرد متهم مالک خودروی حامل گوشی‌ها در امر قاچاق بوده است به استناد ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز رأی به ضبط خودروی حامل گوشی‌ها داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان در ادامه افزود: با توجه به اعتراض متهم به رآی شعبه بدوی در شعبه‎ی سوم تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی، حکم صادره عیناً تائید و ابرام گردید.

انتهای پیام/ع

جزای نقدی برای متهم پرونده قاچاق تلفن موبایل در سقز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.