معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از همه شهرداران استان خواست به صورت جدی بر روند ساخت و ساز‌ها نظارت و کنترل داشته باشند و تاکید کرد که نباید هیچ واحدی بدون مجوز در استان ساخته شود.

سهل انگاری دستگاه ها در عدم نظارت بر ساخت و ساز هابه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری با انتقاد از عدم نظارت بر برخی ساخت و ساز‌ها توسط شهرداری ها، گفت: سیل فروردین امسال خسارات زیادی به واحد‌هایی که بدون مجوز در حریم و بستر رودخانه‌ها ساخته شده بودند، وارد کرد و این به دلیل سهل انگاری دستگاه‌های مسئول در این رابطه بوده است.

او شهرداری را موظف بر نظارت بر همه ساخت و ساز‌ها در محدوده شهر دانست و گفت: شهرداری کرمانشاه باید در حد نام و جایگاه کلانشهر کرمانشاه ظاهر شود و اجازه ساخت و ساز بدون مجوز و غیرقانونی را ندهد.

وی همچنین از شرکت آب منطقه‌ای نیز خواست اجازه ندهد در بستر و حریم رودخانه که متعلق به دولت است، ساخت و سازی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه از شهردار کرمانشاه نیز به دلیل حضور نیافتن در جلسات و بی پاسخ گذاشتن نامه‌های ستاد مدیریت بحران و ستاد بازسازی سیل انتقاد کرد و گفت: دولت همه جانبه از شهرداری کلانشهر کرمانشاه حمایت می‌کند و انتظار داریم شهرداری نیز به دولت و مردم پاسخگو باشد.

سالاری، حمایت‌های دولت از شهرداری کرمانشاه را در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم دانست و افزود: شهرداری و شورای شهر باید پاسخگوی اعتباراتی که از دولت دریافت می‌کنند باشند و این اعتبارات را درست هزینه کنند.

وی همچنین از شهرداری کرمانشاه به دلیل اجرا نکردن مصوبه جمع آوری پل فلزی قره سو نیز انتقاد کرد و گفت: جمع آوری این پل در ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار به تصویب رسید، اما شهرداری همچنان از اجرای آن خودداری می‌کند.

او اظهار داشت: اگر شهرداری توان انجام جمع آوری این پل را ندارد اعلام کند تا از توان دیگر دستگاه‌ها استفاده کنیم و در غیر این صورت این پل را باید حتما جمع آوری کند.

او با بیان اینکه هیچ گونه سهل انگاری و کم کاری را از هیچ دستگاهی از جمله شهرداری نمی‌پذیریم، گفت: فروردین امسال به دلیل سهل انگاری چندین دستگاه از جمله شهرداری، سیل وارد خانه‌های مردم شد و خسارات زیادی را وارد کرد.

انتهای  پیام/ز

هیچ گونه سهل انگاری و کم کاری از هیچ دستگاهی در ساخت و سازهای غیر مجاز پذیرفته نیست

برچسب ها: سیل ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.