بیست و هفتمین کتابخانه کانون توسعه فرهنگی کودکان با اعتبار معادل ۲۰۰ میلیون ریال در شهر تاریخی نوش آباد با حضور مسوولان اجرایی در آیینی راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود اشرفی، شهردار نوش آباد، در این آیین گفت: برای آنکه توسعه فرهنگی اتفاق بیفتد همه شهروندان باید در جهت توسعه فرهنگ جامعه تلاش کنند و در این شرایط موفقیت با کسی است که علم روز و مهارت‌های زندگی را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز در جامعه سواد به داشتن مدرک خواندن و نوشتن نیست گفت: کودکان آگاه و بانوان و نخبگان علمی، آینده جامعه را مدیریت می‌کنند.

به گفته وی، هر کتابخانه نیز نهادی است که سبب ارتقای فرهنگی جامعه خواهدشد.

شهردار نوش آباد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت تربیت پذیری دوران کودکی، برنامه ریزی‌های شهرداری نوش آباد به سمت توسعه شهر دوستدار کودک طراحی شده است.

اشرفی، اظهار امیدواری کرد با همکاری کانون توسعه فرهنگی کودکان، رشد فرهنگی جامعه تقویت شود.

وی، ارتقای فرهنگی شهروندان را منجر به توسعه در همه ابعاد جامعه دانست و گفت: هر تشکل و نهاد فرهنگی، یک خوشحالی برای همه شهروندان است که بهره آن محدود به زمان خاص نیست بلکه آینده جامعه را تضمین می‌کند.

شایان ذکر است: کانون توسعه فرهنگی کودکان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و پرورش شهروندان آگاه، در بیستمین سال فعالیت خود، بیست و هفتمین کتابخانه را در شهر تاریخی نوش آباد راه اندازی کرد.

 
انتهای پیام/م 
 

راه اندازی کتابخانه کانون توسعه فرهنگی کودکان در شهر نوش آباد

برچسب ها: شهرداری ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.