رقابت‌های جام رمضان بانوان شهرستان بیرجند در رشته هندبال با معرفی قهرمان به پایان رسید

کمالی مربی تیم هندبال جوانان شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در رقابت‌های هندبال بانوان شهرستان بیرجند جام رمضان، ۵ تیم حضور داشتند که به مدت ۳ شب در مجموعه ورزشی علوی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم جوانان هیئت هندبال استان مقام اول را کسب کرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم کالای ورزشی فدویان و نوجوانان هیئت هندبال شهرستان بیرجند نیز سکو‌های دوم و سوم را کسب کردند.

فینالیست‌های نونهالان فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند مشخص شد

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: شب گذشته رقابت‌های فوتسال در رده سنی نونهالان، پیشکسوتان و رده آزاد برگزار شد، که در بخش نونهالان دو تیم ایران جوان و پیروزی به فینال مسابقات و سرخپوشان و ایزوگام بهشتی به رده بندی راه پیدا کردند.

وی افزود: در رده سنی نونهالان تیم ایران جوان با نتیجه ۵ بر ۱ از سد سرخپوشان و تیم پیروزی بیرجند با نتیجه ۹ بر ۱ از سد ایزوگام یشتی گذشتند.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در رده پیشکسوتان نیز تیم بانک ملی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد زنده باد امین قائمی گذشت و در دیدار‌های رده آزاد این مسابقات تیم‌های یاران رحمانی، رعد پدافند و یاران محسن برابر حریفان به پیروزی رسیدند و نتیجه بین دو تیم بهمن با سامان صدر آب به تساوی ۱ بر ۱ رسید.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.