رقابت های جام رمضان شهرستان بیرجند با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

علیزاده مسئول هئیت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: رقابت های جام رمضان دارت شهرستان بیرجند با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در قسمت دوبل به صورت ۳۰۱سه از پنج لگ، دبل بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری برگزارشد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات علی رضا محمدزاده و حسین قربانی عنوان نخست، مجتبی فروتن و مرتضی سلحشور سکوی دومی و فاطمه ناصری ،حسین الله رسانی و فروزان زارعی، زهره نوری مقدم نشان برنز را کسب کردند.

مسئول هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی گفت: در هفته ششم مسابقات دارت هفتگی نونهالان نیز عرفان محمدی، حسام اباذری، امیر محمد رضایی و محمد هادی فوداجی به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

پایان رقابت های اسکواش جام رمضان شهرستان بیرجند

طالبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند گفت: پرونده رقابت های اسکواش جام رمضان شهرستان بیرجند در دو بخش مردان و زنان در روزهای بیست و ششم لغایت بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در بخش بانوان شیرین خراشادیزاده، ملیکا زنگوئی، فاطمه سادات حسینی، کوثر مهدی آبادی به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند گفت: در بخش پسران در رده سنی زیر ۹ سال سبحان سابقی، سید امیر مهدی خراشادی زاده،آتبین فروتن و امیر مهدی حشتمی نیا و در رده سنی زیر ۱۱سال فرزاد حق خواه، حسین محسن زاده، امیر حسین رستمی و بهزاد ناصری به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۳ تا ۱۵ سال نیز سید ابوالفضل صباغی، سید احسان خراشادیزاده، مهدی مطیع و سید محمد حسین حسینی به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: انجن های ورزشی ، دارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار