مراسم معنوی مشق نور و حماسه همزمان با شب‌های پر خیر و پرکت قدر و فرا رسیدن سوم خرداد در لنگرود برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم معنوی مشق نور و حماسه در لنگرودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت: مراسم معنوی مشق نور و حماسه با حضور استادان برجسته خوشنویسی گیلان در عصر پنج شنبه دوم خرداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، هنر خوشنویسی در جهان اسلام، به خصوص در ایران چه در سیر شکوفایی و چه در کاربرد و استفاده از آن، زلال‌ترین و پاک‌ترین هنر‌ها به شمار می‌آید، افزود: در این مراسم معنوی استادان برجسته خوشنویسی گیلان درکنار یکدیگر، آیات قرآن، احادیث، ادعیه مربوط به ماه مبارک رمضان، اشعاری در وصف حضرت علی (ع) و نیز مطالبی در خصوص گرامی داشت سوم خرداد را به نگارش در می‌آورند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت: مراسم معنوی مشق نور و حماسه از ساعت ۱۶ عصر تا اذان مغرب دوم خرداد در نگارخانه این اداره پذیرای علاقمندان است.

سهراب مقدسی با بیان اینکه، این هنر در سایه قرآن و کتابت سخن وحی شکفته شده و رشد کرده و بیشتر در خدمت ترویج مفاهیم ارزشمند الهی و انسانی قرار گرفته است، تصریح کرد :  این مراسم به همت انجمن خوشنویسان ایران شعبه لنگرودو با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام / ق 

مراسم معنوی مشق نور و حماسه در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.