فراخوان مسابقه خوشنویسی به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در فومن منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گفت: مسابقه خوشنویسی با عنوان "کِلک نور" با محوریت اشعار و جملات مطرح در ایام دهه مبارک و با توجه به اهمیت هنر متعالی در نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان فومن برپا می‌شود، افزود: مسابقه خوشنویسی کلک نور با موضوعاتی چون اشعار و سروده‌های انقلابی، شعار‌های دوره انقلاب، رهنمود‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

رئیس ارشاد فومن با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای تمام علاقه‌مندان آزاد است، اظهار داشت: هنرمندان علاقه مند می‌توانند آثار خود را در قالب خط نستعلیق ارائه کنند.

نیک انجام بیان داشت: به نفرات اول تا چهارم این مسابقه خوشنویسی هدایایی به این شرح اعطا خواهد شد:
نفر اول - لوح افتخار همراه با تندیس و مبلغ ١٠ میلیون ریال
نفر دوم - لوح افتخار همراه با تندیس و مبلغ ٧ میلیون ریال
نفر سوم - لوح افتخار همراه با تندیس و مبلغ ٥ میلیون ریال
و نفر برگزیده لوح افتخار و مبلغ ٣ میلیون ریال

وی همچنین از اهدای لوح تقدیر به تمام شرکت کنندگان مسابقه خوشنویسی کلک نور خبر داد و گفت: ٢٥ اثر برتر این مسابقه در ایام دهه  فجر در نگارخانه استاد کیومرث صابری به مدت یک هفته به معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن ادامه داد: این اداره در نظر دارد آثار برگزیده در مسابقه را به نام خودِ هنرمندان به صورت کتابچه تحت عنوان کلک نور تا پایان امسال چاپ کند.

نیک انجام آخرین مهلت ارسال آثار را ۲ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: نتیجه و داوری در تاریخ ۱۰ بهمن ماه از طریق تارنمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و مراسم تجلیل از برگزیدگان، در یکی از روز‌های دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی فومن، خیابان شهید بهشتی، بالاتر از پمپ بنزین، مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن قسمت هنری ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٤٧٢٣١٥١ با امور هنری این اداره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

انتشار فراخوان مسابقه خوشنویسی کلک نور در فومن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.