با اعلام دادستان کاشمر و با همت و کمک خیران کاشمری ۲۲۰ میلیون تومان برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامرضا طالعی دادستان کاشمر در جشن حمایت که با حضور سرپرست اداره خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های خراسان رضوی، جمعی از خیران، نیکوکاران و مسئولان برگزار گردید، گفت: این جشن با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد:در وضعیت کنونی خانواده‎هایی که سرپرست بالای سرشان است و مشغول به فعالیت هستند زندگی برایشان سخت، سنگین و طاقت‌فرسا شده؛ چه برسد به خانواده‌هایی که سرپرست ندارند و یا از جانب مردم و حتی خانواده‌ها و اطرافیان‌شان به دلیل باور نادرست طرد شده‌اند.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان کاشمر گفت: برخی از اعضای خانواده‌های زندانیان به خصوص همسر همچون مرد استوار و مقاوم بار زندگی را به دوش می‌کشند به طوری که وقتی بسیاری مراجعه می‎کنند می‌گویند اگر یک چرخ خیاطی، دار قالی و یا تسهیلات اندک به آن‌ها داده شود، خواهند توانست به تنهایی چرخ زندگی را به حرکت درآورده و نیاز به هیچ کمکی نداشته باشند.

طالعی افزود: انجمن حمایت از زندانیان انجمنی غیرانتفاعی بوده که از اهداف و وظایف آن‌ها کمک به خانواده زندانیان بوده و برای خانواده‎ها و خود زندانیان حرفه‌آموزی و اشتغال ایجاد می‎کند.

وی تصریح کرد: توزیع ۱۸ کارت هدیه هرکدام به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان، توزیع لوازم تحصیل در بین ۱۶۰ دانش‌آموز با اعتبار ۱۲ میلیون تومان، معرفی برای وام‌های ضروری به تعداد ۳۶ مورد، کمک به تعمیرات خانه مددجویان، توزیع البسه تابستانی، گوشت گرم، مرغ تازه و سبد کالا و... از جمله اقدامات انجام شده بوده است.
 
انتهای پیام// د.ف
 

کمک خیران کاشمری به زندانیان غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.