سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس از اجرای ۳۰ کیلومتر روکش اسفالت گرم در شهرستان طبس خبرداد.

حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش آسفالت محور طبس- اصفهان به طول ۷ کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای اجرای ۳۰ کیلومتر اسفالت گرم در راه‌های شریانی منتهی به حوزه طبس اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال از محل منابع ملی پیش بینی شده است.

حیدری با بیان اینکه ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی شهرستان از اولویت ها است گفت: این امر نیازمند روکش آسفالت است که با توجه به ترانزیتی بودن و ترافیک بالای این محور، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس ادامه داد: مجموع طول راه‌های منتهی به حوزه طبس که جهت اجری روکش قرارداد منعقد گردیده بطول ۳۰ کیلومتر می‌باشد که ۷ کیلومتر از محور طبس – اصفهان حد فاصل ۱۵ الی ۲۲ با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی، بیان کرد: رسیدگی متناسب با طول راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بخش مرکزی نیازمند اعتبارات استانی تکمیلی عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

حیدری در پایان گفت: شهرستان طبس دارای بیش از ۱۲۳۴ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محور‌ها و بویژه افزایش بارندگی و سیلاب‌ها و نیز اولویت بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی متناسب با اعتبارات ملی و استانی اقدام می‌گردد.

انتهای پیام / ط ا

اتمام روکش آسفالت محور طبس- اصفهان به طول ۷ کیلومتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.