افتتاح ایستگاه بازی و سرگرمی در بوستان معلم تربت جام

شهردار تربت جام گفت: ایستگاه بازی و سرگرمی بچه‌های آفتاب در بوستان معلم تربت جام افتتاح شد.

 سید علی حسینی شهردار تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: ما بجای اینکه مردم را به محل برگزاری برنامه‌های فرهنگی بکشانیم، این برنامه‌ها را در مکان‌هایی انجام می‌دهیم که محل تجمع و حضور مردم باشد تا به راحتی از این ظرفیت‌های فرهنگی استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های سال گذشته که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برگزار شده بود ادامه داد: سال گذشته در سه بوستان محوری فرهنگ و هنر، بوستان معلم و بوستان گل‌ها هر هفته  مراسم جشن برگزار شده بود که امسال هم با رویکرد‌های جدید و محتوایی، یکشنبه شب‌ها جشن بچه‌های آفتاب در بوستان معلم و پنجشنبه شب‌ها در بوستان گل‌ها و بعد از ماه مبارک رمضان جشن‌های تابستانه شب‌های جام برگزار می‌شود.

شهردار تربت جام گفت: از مجموعه اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری، معاونت فرهنگی سپاه و گروه فرهنگی تبلیغی منتظران ظهور که در سطح شهر کار‌های فرهنگی گسترده انجام می‌دهند تشکر می‌کنم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام دامن پاک، رئیس شورای اسلامی شهر از عدم حضور به موقع برخی مسئولین در مراسم انتقاد کرد و گفت: مدیران باید از خود شروع کنند و شعار امر به معروف و  نهی از منکر را در خود تحقق بخشند و حضور به موقع در مراسم‌ها و جلسات نشانه احترام گذاشتن به وقت و حضور دیگران است.

انتهای پیام//ز. ج
 

تحقق امر به معروف و نهی از منکر در رفتار مدیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.