سروش احمدی پس از کسب مدال نقره در منچستر گفت: همه‌ی تلاشم را برای قهرمانی کردم، اما شرمنده مردم ایران شدم.

احمدی: شرمنده مردم شدم / دوست داشتم سرود ایران در سالن پخش شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش احمدی (ملی پوش تیم ملی تکواندو) پس از کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی جهان در منچستر انگلیس بیان کرد: تا آخرین نفسی که داشتم برای کشورم تلاش کردم. می‌خواستم پرچم کشورم را بالا ببینم، اما حریف قدرتمندی در فینال داشتم  و به مدال نقره دست یافتم.

او درباره مدال نقره‌ای که در این مسابقات کسب کرد اضافه کرد: ۴ ماه شب و روز تمرین می‌کردیم. در این مدت با تمام جان و دل‌مان برای کسب مدال طلا تمرین کردیم. فقط می‌توانم بگویم شرمنده مردم ایران هستم که رنگ مدالم نقره شد و نتوانستم آن‌ها را شاد کنم.

احمدی در خصوص تاثیر مدالش در رنکینگ جهانی اظهار کرد: برای رنکینگ بهتر بود تا مدال طلا را کسب می‌کردم تا ۱۲۰ امتیاز در جدول رنکینگ تصاحب می‌کردم. اما حالا با این مدال نقره فقط ۸۰ امتیاز می‌گیرم. به هر حال از همه مردم تشکر می‌کنم که برای تیم ملی دعا کردند و باز هم معذرت خواهی می‌کنم. از مردم ممنونم و از آن‌ها می‌خواهم دوباره برای مان در مسابقات بعدی دعا کنند تا نتیجه بهتری بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست داشتم سرود ایران در سالن پخش شود تا همه افراد حاضر در سالن به احترام سرود ایران از جای‌شان بلند شوند. اما متاسفانه نشد. قول می‌دهم در مسابقات بعدی مدال طلا را به دست آورم و از این جا از مربی، خانواده و مردم روستایم تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

وقتی انگلیس عقده هایش را در شیاپ چانگ خالی کرد/ عزم پولادی پولادگر برای مبارزه با سیاسی بازی در ورزش

تکواندو ایران؛ قربانی بازی سیاسی انگلیس/میزبان نایب قهرمان جهان شد

حذف ولی‌نژاد از دور رقابت‌های جهانی تکواندو


انتهای پیام/

صحبت های سروش احمدی پس از کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی منچستر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار