دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: احتمال دارد به دلیل مشکلات مالی، تیم ملی وزنه برداری جوانان با همه نفراتش در مسابقات جهانی شرکت نکند.

بیرانوند: شاید با همه وزنه برداران در مسابقات جهانی حاضر نشویم / فدراسیون همه تلاش خود را انجام می‌‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۱۰ روز تا شروع مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در فیجی باقی مانده است، اما هنوز وضعیت اعزام تیم ملی جوانان به این مسابقات مشخص نیست.

در این باره محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی که داریم باید ببینیم برای چند نفر از ملی پوشانِ حاضر در اردو می‌توانیم بلیت تهیه کنیم. یعنی به همان تعداد بلیتی که برای ملی پوشان تهیه می‌کنیم، آن‌ها را برای مسابقات جهانی به کشور فیجی اعزام خواهیم کرد.

او ادامه داد: البته باید بگویم که خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری، همچنان با وزارت ورزش و جوانان در تماس است تا هزینه لازم برای این مسابقات را تامین کند، اما ممکن است مثلا برای ۸ نفر از ملی پوشان بلیت تهیه کنیم و با همه نفرات حاضر در اردو، به فیجی نرویم.

در حال حاضر تیم ملی جوانان ایران با ۱۶ وزنه بردار در اردو به سر می‌برد و از تاریخ ۱۱ خرداد مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور فیجی آغاز می‌شود، اما همچنان وضعیت اعزام ملی پوشان به این مسابقات مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند: کسی رای خود را به پول و هدیه نمی‌فروشد

رحیمی: در حال حاضر برگزاری انتخابات وزنه برداری هیئت استان کرمانشاه قانونی نیست

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری برگزار شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار