فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۶۷ تن کالای احتکار شده شامل سویا، نخود و برنج به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان صحنه خبر داد.

کشف ۱۶۷ تن کالای احتکار در صحنه به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار «منوچهر امان اللهی» فرمانده نیروی  انتظامی استان کرمانشاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از وجود یک انبار محل احتکار کالا‌های اساسی در صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی صحنه با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا در یکی از نقاط شهر شدند.

سردار امان اللهی کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضائی و همراهی نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی، ماموران در محل حاضر شده و نسبت به بازرسی از انبار مورد نظر اقدام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این بازرسی، ۱۰۷ تن سویا، ۵۰ تن نخود و ۱۰ تن برنج احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.
وی همچنین با اشاره به پلمب این انبار، از دستگیری صاحب آن و معرفی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان گفت: برخورد با پدیده قاچاق و احتکار کالا و مبارزه با قاچاقچیان و محتکران جزو مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه است که با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ز


۱۶۷ تن کالای احتکار شده کشف شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.