جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی صحنه ۲۰ تن خرمای احتکار شده در این شهرستان به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

کشف بیش ۲۰ تن خرمای احتکار شده در صحنهبه گزارش  خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس صحنه در خصوص احتکار مقدار بسیار زیادی خرما در یکی از روستا‌های شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل احتکار خرما شده و همراه با نمایندگان دستگاه قضائی، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی از آن بازرسی کردند.

سردار مرزبانی بیان کرد: در این بازرسی، ۲۰ تن خرمای احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: برخورد با محتکران و قاچاقچیان که نمونه‌های بارز مخلان نظم اقتصادی هستند با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

انتهای  پیام/ز




احتکار مقدار بسیار زیادی خرما در یکی از روستا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.