معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:در هفته گذشته هلال احمر استان اصفهان به ۱۴۴ حادثه دیده امدادرسانی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان این خبر گفت: ۱۴۴ حادثه دیده در هفته‌ای که گذشت از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شده اند و حوادث جاده‌ای با ۲۱ حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.


وی با اشاره به اینکه در طول این مدت ۶ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۲۳۰ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۸۰ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۶۵ دستگاه خودروی امدادی به امداد رسانی پرداختند.


کریمی در ادامه تصریح کرد: طی این بازه زمانی ۵۱ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل و ۶ نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.


معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان در پایان به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۰ حادثه جاده‌ای، ۱۵ حادثه شهری، ۲۰ مورد خدمات حضوری، ۴ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۶ حادثه کوهستان، ۲ حادثه سیل و آبگرفتگی و ۱ حادثه ساحلی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به آسیب دیدگان حوادث

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.