پانامرا یک اتفاق نو در بازار خودرو‌های لوکس ایران بود؛ فوق لوکس فوق اسپرتی که در کلاس فست‌بک‌ها یک ستاره بود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پانامرا یک اتفاق نو در بازار خودرو‌های لوکس ایران بود؛ فوق لوکس فوق اسپرتی که در کلاس فست‌بک‌ها یک ستاره بود. این آلمانی در مقابل خود تنها مرسدس‌بنز CLS را می‌دید.

بررسی فنی پورشه پانامرا

پانامرا سال ۲۰۰۹ به بازار‌های جهانی معرفی و تقریباً همان ایام نیز وارد ایران شد. به نظر نمی‌رسد هنوز هم خودرویی در ایران موجود باشد که از نظر آپشن یارای برابری با ویرایش فول این پورشه را داشته باشد.

بررسی فنی پورشه پانامرا

نسل اول پانامرا از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ تقریباً در تمام مدل‌هایش به بازار ایران آمد. مدل‌های پایه‌ای این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر داشتند و دیفرانسیل عقب بودند درحالیکه پانامرا ۴S از پیشرانه ۸ سیلندر و پانامرا توربو از پیشرانه ۸ سیلندر توربو (مشابه کاین توربو) بهره می‌برد.

بررسی فنی پورشه پانامرا

ضمن اینکه سیستم محرکه هردو نیز از نوع دو دیفرانسیل بود. حقیقت این است که این پورشه با قیمت کهکشانی‌اش هنوز هم مشتریان پر و پا قرصی دارد.

بررسی فنی پورشه پانامرا

آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.

بررسی فنی پورشه پانامرا

بررسی فنی پورشه پانامرا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
همه جای دنیا رفتن سراغ شاسی بلند الا خودروسازای ما و پدر زانو و کمر مردمو موقع سوار و پیاده شده درآوردن
آخرین اخبار