قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان از رشد ۱۱۶ درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری پارسال نسبت به سال ۹۶ خبر داد و گفت: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته رتبه نخست جشن نیکوکاری را در کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه پارسال ۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در استان کرمان جمع‌آوری‌شده است گفت: از این میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده دو میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت غیر نقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه رتبه کمیته امداد استان کرمان در جشن نیکوکاری در سال گذشته ۶۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری از طریق مراکز نیکوکاری استان در سال گذشته نیز ۲۷۸ درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه علیرغم همه تنگنا‌ها و مشکلات اقتصادی در سال ۹۷ کمک‌های مردم استان کرمان به این نهاد ۴۰ درصد نسبت به سال ۹۶ رشد داشته است تصریح کرد: کمک‌های مردم استان کرمان به این نهاد طی پارسال نسبت به سال ۹۶ بیشتر از میانگین کشوری بوده است.

روستایی ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت خوب مردم خیر و نوع‌ دوست استان کرمان در مراسم جشن نیکوکاری و اهداء کمک‌های خود به نیازمندان افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور پررنگ مردم خیر و نیکوکار این استان در برنامه‌های مختلف این نهاد به‌ویژه جشن نیکوکاری باشیم.
انتهای پیام/ی

کمک مردم نیکوکار کرمان به خانواده های نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار