مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بر توسعه همکاری‌ها میان کمیته امداد کرمان و حوزه‌های علمیه استان تأکید کرد و گفت: دیدگاه اصلی کمیته امداد تقویت بنیه فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت است و در این راستا از ظرفیت روحانیون بهره گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان مشکل اصلی خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان را مشکل فرهنگی اعلام کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است هرچقدر تعامل روحانیون با این نهاد و خانوار‌های تحت حمایت به‌ویژه خانوار‌های در معرض آسیب بیشتر باشد به حل مشکلات این خانواده‌ها کمک خواهد کرد.

وی به کمبود نیروی مددکار در کمیته امداد استان کرمان اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح برون سپاری در کمیته امداد تصمیم بر این شد که در بحث مددکاری در استان از ظرفیت طلاب حوزه‌های علمیه استفاده شود.

صادقی تصریح کرد: هم اکنون ۱۳۷ طلبه خواهر با کمیته امداد استان کرمان همکاری دارند و رسیدگی به پرونده تعدادی از خانوار‌های تحت حمایت استان به این طلبه‌های مددکار واگذارشده است.

حجت‌الاسلام‌ الله‌وردی، مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان نیز در این دیدار همکاری با کمیته امداد را وظیفه ذاتی روحانیون دانست و گفت: آمادگی داریم در حوزه‌های مختلف فرهنگی با کمیته امداد همکاری کنیم.

 در پایان این دیدار مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و مدیر حوزه‌های علمیه این استان به‌منظور تعامل و همکاری بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت حوزه‌های علمیه استان در جهت توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
انتهای پیام/ی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و حوزه‌های علمیه استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار