قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح همیان مولا به‌منظور تهیه سبد غذایی و توزیع بین ایتام و نیازمندان توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بابیان اینکه طرح همیان مولا هرساله در ماه مبارک رمضان توسط این نهاد اجرایی می‌شود گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز ۲۵ هزار کیسه طرح همیان مولا بین اصناف، خیران و مراکز نیکوکاری استان توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک‌رسانی به نیازمندان و فراهم‌سازی زمینه مشارکت گسترده اقشار مختلف جامعه در طرح‌های مشارکتی این نهاد و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است، افزود: برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ایام ماه رمضان با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در این برنامه‌ها انجام می‌شود.

روستایی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با تأسی از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) کمک‌های غیر نقدی خود شامل مواد غذایی را از طریق مشارکت در طرح همیان مولا جهت اطعام و افطاری به دست نیازمندان و ایتام برسانند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان بیان کرد: طرح‌های اکرام ایتام، محسنین (حمایت از فرزندان مددجویان نیازمند غیر یتیم)، اطعام و افطاری نیازمندان، همیان مولا (مشارکت در تهیه مواد غذایی موردنیاز محرومان)، شفا (حامی یابی برای کمک به بیماران صعب‌العلاج)، مفتاح الجنه و فطریه و کفارات ازجمله طرح‌های مشارکتی این نهاد هستند که در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه مردم استان کرمان در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه در بخش کمک به نیازمندان همواره پیش‌قدم هستند، تأکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا از ظرفیت خیران و مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

وی افزود: مردم مؤمن و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت در ماه رمضان کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان برسانند.
انتهای پیام/ی

امسال  ۲۵ هزار کیسه طرح همیان مولا بین اصناف، خیران و مراکز نیکوکاری استان توزیع می‌شود

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار