فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶ هزار و ۱۵۰ عدد تسمه تایم قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کشف بیش از ۶ هزار عدد تسمه تایم قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با قاچاقچیان  شب گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مشخص شد، کامیونت حاوی مقادیری تسمه تایم متعلق به خودرو‌های سواری است و راننده محموله را از استان‌های غربی به مقصد تهران بارگیری کرده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: خودرو به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از تخلیه و شمارش، ۶ هزار و ۱۵۰ عدد تسمه تایم قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به این که پرونده متهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد ملی، همواره با قاچاق کالا مبارزه کرده و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ش

کشف کالای قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.