فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی، قطعات خودرو، سیگار و مواد خوراکی قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال خبر داد.

کشف كالای قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارکنان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان حين کنترل خودروهای عبوری در ايستگاه بازرسی شهيد زارعی، به يک دستگاه کاميون که از استان های غربی به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد، راننده در پوشش بار مجاز اقدام به بارگيری مقاديری انواع کالای خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی وگمرکی کرده است که بلافاصله خودرو به همراه راننده برای بررسی بيشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از تخلیه و شمارش، از این کامیون ۴ هزار و ۲۹۶ قوطی اسپری انژکتور شور خودرو، یک هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۱۱ عدد سینک ظرفشویی گرانیتی و ۲۶ بسته قهوه به وزن ۱۴ کیلو و ۷۵۰ گرم کشف شد.

 وی با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان يک ميليارد ريال برآورد شده است گفت: در اين خصوص پرونده مقدماتی تشکيل شد و در تعزیرات حکومتی در حال بررسی است.

انتهای پیام/ ش

کالای قاچاق در همدان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.