عضو هیات نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور از پوشش ۱۰۰ درصدی جامعه هدف صندوق بیمه روستائیان تا سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی شاهقلیان عضو هیات نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور در جلسه ستاد راهبردی بیمه روستاییان بابل از انعقاد تفاهم‌نامه این صندوق با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: قرار است تا پایان سال آینده پوشش ۱۰۰ درصدی نسبت به جمعیت هدف داشته باشیم.

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مازندران از امضای تفاهم‌نامه مدیریت صندوق استان با دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و افزود: براساس این تفاهم‌نامه کارگزاران صندوق در خانه‌های بهداشت و مرکز بهداشت مستقر می‌شوند تا جامعه هدف بیمه نشده را شناسایی کرده و زیرپوشش بیمه‌ای قرار بگیرند.

علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امیدواریم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کشور بخشی از مشکلات بیمه‌ای این قشر زحمتکش جامعه را حل کند.

قربانعلی، ولی زاده فرماندار بابل از فعالیت ۱۴ کارگزار با ۱۶ هزار نفر بیمه شده در این شهرستان خبر داد و افزود: ۴۰۰ نفر مستمری‌بگیر و ۳۰ هزار نفر مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در بابل هستند.

انتهای پیام/آ
 
 

انعقاد تفاهم‌نامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با معاونت توسعه روستایی  

برچسب ها: حوادث ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار