مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: ۹۳ هزار خانوار مازندرانی از خدمات بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: ۹۳ هزار خانوار مازندرانی زیر پوشش بیمه روستایی عشایری قرار دارند.

وی با بیان اینکه تضمین امنیت و آرامش برای عشایر، روستاییان و کشاورزان این است که زیر پوشش بیمه‌ای قرار گیرند، افزود: اعتماد و فرهنگ سازی باید در بین مردم به وجود آید تا آن‌ها زیر پوشش صندوق قرار گیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران با بیان اینکه ۹۴ هزار خانوار در مازندران فاقد هر نوع بیمه هستند، گفت: این جمعیت، جمعیت هدف ما است و تلاش داریم ظرف ۲ سال آینده بتوانیم پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها فراهم کنیم.

ابراهیمی با اشاره به حادثه سیل اخیر افزود: در سیل اخیر یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی بین ‏روستائیان شهرستان‌های سیل زده مازندران توزیع شد. ‏ ‏

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت خسارت سیل‌زدگان اعضای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، گفت: این سامانه به منظور شناسایی انواع خسارات و میزان آسیب وارده به اعضای سیل زده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حوادث اخیر و همچنین امکان برنامه ریزی مناسب برای مساعدت به این قشر تلاشگر کشور، سیستم ثبت خسارت سیل زدگان در چارچوب سامانه بیمه اجتماعی (سبا) تهیه و در دسترس کارگزاران، دفاتر استانی و ستاد مرکزی صندوق قرار گرفت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران تعداد کارگزاران استان مازندران را ۱۱۰ کارگزار اعلام کرد و افزود: عمده فعالیت‌های صندوق بیمه روستایی عشایری از طریق برون سپاری و واحد‌های کارگزاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ م

خدمات بیمه روستایی و عشایری برای  ۹۳ هزار خانوار مازندرانی

برچسب ها: حوادث ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار