معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:شهرستان نطنز بخش قابل توجهی از محورهای اصلی کشور را دارا ست که از جمله آن قسمت‌های عمده آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان و بزرگراه کاشان- اردستان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز در حاشیه بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازدید‌های به عمل آمده از جاده قدیم نطنز- کاشان و درخواست‌های مسئولین منطقه، به این نتیجه رسیدیم که بخشی از جاده مذکور حدفاصل میدان بسیج تا سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن نیازمند تعریض و بهسازی است.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک در نشستی با نماینده مردم نطنز در مجلس و فرماندار، با در نظر گرفتن منابع در اختیار راهکار‌های موجود بررسی می‌شوند تا بتوانیم در ارتباط با این موضوع اقدام کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: شهرستان نطنز بخش قابل توجهی از محور‌های اصلی کشور را دارا ست که از جمله آن قسمت‌های عمده آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان و بزرگراه کاشان- اردستان است و در نقاطی از این محور‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به شهرستان نطنز از پروژه‌های جاده بادرود- کاشان، دو بانده کردن نطنز به سایت هسته‌ای، خروجی‌های آزادراه به سمت آستان سلطان حسین (ع) و امامزاده احمد (ع)، روشنایی ایستگاه‌های راه آهن، جاده آنتنی شهر خالدآباد و راه‌های روستایی بازدید کرد.

انتهای پیام/م

 

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی  به شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.