تردد در همه محورهای استان اصفهان روان وبارانی است

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در تمام محورهای استان به خصوص مناطق شمال، غرب و جنوب همه دارای بارندگی است و بخش‌های جنوبی شاهد بارش‌های پراکنده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: در تمام محور‌های استان به خصوص مناطق شمال، غرب و جنوب همه دارای بارندگی است و بخش‌های جنوبی شاهد بارش‌های پراکنده است.

وی در خصوص محور‌های بارشی افزود: بخش‌های شمالی استان از جمله محور‌های اصفهان به کاشان و دلیجان و مناطق غربی شامل آزادراه کاظمی، اصفهان به الیگودرز، اصفهان- نجف آباد الیگودرز، اصفهان-شهرکرد و محور‌های اصفهان-سمیرم و شهرضا دارای بارندگی هستند و در محور‌های اصفهان به نایین هم بارش‌های پراکنده‌ای برقرار است.

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر اینکه همه جاده‌های استان باز است، تصریح کرد: ترافیک داخل استان عادی و روان و تردد در حال انجام است و مشکل خاص ترافیکی در محور‌های استان نیست.

زارع با بیان اسنکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادفی در محور‌های استان نبوده است، اظهار کرد: همچنان وضعیت عادی است، اما در محور‌های غربی و شمالی که بارندگی بیشتری دارند، لازم است رانندگان به لغزندگی جاده‌ها توجه داشته باشند و موارد ایمنی همچون تردد با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی و پرهیز از رانندگی در مواقع خستگی را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت راههای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.