فدراسیون قایقرانی کشورمان تصمیم دارد با همکاری سازمان هلال احمر رشته‌ی جدید در این ورزش ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مردم استان های مختلف کشورمان سال ۱۳۹۸ را با جاری شدن سیل در شهرهای مختلف آغاز کردند. در این بین موضوعی که مورد توجه قرار گرفت حضور قایقرانان کشورمان در مناطق سیل زده و کمک رسانی به مردم بود. بعد از این اتفاق فدراسیون قایقرانی کشورمان تصمیم گرفته است این موضوع را سازماندهی کند و با ایجاد رشته ای به نام قایقرانی امداد و نجات، افرادی را آماده کند تا در صورت نیاز با آمادگی لازم در مناطق حادثه دیده حضور پیدا کنند و با توجه به آموزش هایی که دیده اند به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام دهند.

فدراسیون قایقرانی رشته‌ی جدیدی ایجاد می‌کند

علیرضا سهرابیان (رئیس فدراسیون قایقرانی) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درمورد ایجاد رشته ی جدید در قایقرانی گفت: بعد از سیلی که در کشورمان جاری شد قایقرانان کشورمان بدون هیچ چشم داشتی و با تعصبی که به کشورشان داشتند در مناطق حادثه دیده حضور پیدا کردند و در کمک رسانی به مردم تلاش بسیاری داشتند. قایقرانان ما در این حادثه در مکان هایی حضور پیدا کردند که قایق های بزرگ نمی توانستند بروند و اقلام مورد نیاز را به سیل زدگان رساندند. 

فدراسیون قایقرانی رشته‌ی جدیدی ایجاد می‌کند

او ادامه داد: بعد از این اتفاق به این فکر افتادیم که با همکاری هلال احمر نشستی برگزار کنیم تا رشته ی جدید در قایقرانی با نام قایقرانی امداد و نجات ایجاد کنیم تا بتوانیم مسابقات سالیانه برگزار کنیم تا در صورتی که بار دیگر با چنین حوادثی رو به رو شدیم یک اکیپ حامی داشته باشیم که مجهز به امکانات هلال احمری و امدادرسانی باشند. در این صورت تمام شرایطی که امکان دارد این افراد در زمان سیل با آن رو به رو شوند پیش از این تمرین های لازم را کرده اند و با آن نا آشنا نیستند.


بیشتر بخوانید:

اقلیمی: قایق ها قدیمی شده است/ حقوق ۷۰۰ هزار تومانی برای یک قایقران واقعا کم است

طالبیان: اردبیل شرایط آب هوایی خوبی برای تمرین دارد/ ورزشکاران مشکلات مالی زیادی دارند و این موضوع به وضوح مشهود است

فرزام: هدف اصلی فدراسیون کسب سهمیه المپیک است/ قایقرانان حرفه‌ای را برای تمرین کردن آزاد می‌گذارم


انتهای پیام/

صحبت های سهرابیان در مورد رشته قایقرانی امداد و نجات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار