ملی پوش قایقرانی کشور گفت: وزیر ورزش قول پرداخت جوایز را داده بود، اما از پرداخت آن‌ها خبری نشده است.

بوداغی ورزشکار تیم ملی قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاخیر در پرداخت پاداش به مدال آوران اظهار کرد: بار‌ها و بار‌ها برای دریافت مطالباتمان به وزارت ورزش و جوانان نامه زدیم، اما پاسخی دریافت نکردیم.

او در خصوص وعده‌های مسئولان ورزشی کشور در خصوص اهدای جوایز بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: قرار بود به کسانی که مدال طلا کسب می‌کنند ۱۶۰ سکه، مدال نقره ۸۰ سکه و کسانی که موفق به دریافت مدال برنز شوند ۴۰ سکه تعلق گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: قرار بر این بود که مراسم اهدا جوایز اسفند ماه برگزار شود که بعد‌ها این مراسم به اردیبهشت ماه موکول شد و حالا که موعد پرداخت جوایز فرا رسیده است گفته اند که به جای آن حواله‌هایی با مبلغ ۲ میلیون دویست هزار تومان پرداخت شود. او همچنین در ادامه افزود ۴ سال تلاش و هزینه کردم تا بتوانم مدال کسب کنم، اما حالا متوجه شدم تمام تلاش و هزینه ام بی فایده بوده است.

ملی پوش قایقرانی کشورمان در ادامه گفت: یک سوال از وزیر ورزش و جوانان دارم و از او می‌پرسم مگر قول پرداخت این جوایز را نداده اید؟ چرا زیر قولتان می‌زنید؟ چرا یک ورزشکار که برای کشورش افتخار آفرینی می‌کند باید به دنبال دیدار با وزیر ورزش باشد؟ ۶ ماه است که به دنبال پی گیری مطالباتمان هستیم و نامه‌های به وزارت ورزش ارسال کردیم، اما کسی پاسخ گوی ما نیست و به خاطر همین هم برای دریافت مطالباتمان به اینجا آمده ایم. از وزیر ورزش می‌خواهیم تکلیف ما را روشن کند و بگوید که مطالبان ما را به صورت سکه و یا حواله پرداخت خواهد کرد؟

بوداغی در پایان تصریح کرد: ما ورزشکاران به غیر چند رشته توپی زیر خط فقر هستم و فشار‌های زیادی را تحمل می‌کنیم و باید بگویم که سایر ورزش‌ها برای کشور مدال کسب می‌کنند، اما فوتبالیست‌ها پول‌ها را دریافت می‌کنند و این منصفانه نیست. می‌گویند که ۶۰ میلیارد بودجه برای اهدای جوایز تامین شده است، اما اگر بخواهند سکه پرداخت کنند باید ۱۲۰ میلیارد بودجه برای آن کنار بگذارند و می‌خواهم بپرسم آیا ۱۲۰ میلیارد برای این کشور زیاد است؟ با توجه به نزدیک بودن بازی‌های المپیک ورزشکاران دیگر انگیزه‌ای برای کسب سهمیه ندارند.


بیشتر بخوانید:

سهرابیان مقدم: اجرایی کردن برنامه‌ها مستلزم حمایت وزارت ورزش و حامیان مالی است

قایقرانی به روند رو به رشد خود باز می‌گردد؟

سهرابیان مقدم: فدراسیون قایقرانی سال ۹۸ را با کمک به سیل زدگان آغاز کرد


انتهای پیام/

اظهارات بوداغی در خصوص تعویق در پرداخت پاداش به مدال آوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار