نماینده شورای شهرآمل درسازمان حمل ونقل عمومی از افزایش ۲۰ درصدی نرخ تاکسی در آمل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرشید لیتکوهی نماینده شورای شهرآمل درسازمان حمل ونقل عمومی با بیان اینکه نرخ تاکسی‌ها افزایش خواهد یافت، گفت: بعد از سال‌ها برای اولین بار مسیر تحت پوشش حمل و نقل با توجه به مسافت قیمت گذاری شدند و در واقع به صورت تاکسی متر بررسی شده است و هر یک کیلومتر یک قیمت مصوب خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هنوز پروسه افزایش قیمت تاکسی‌ها پایان نیافته است، گفت: نرخ از طرف شورای سازمان حمل و نقل و هیئت مدیره آن در نظر گرفته شده و به تصویب شورا رسیده است و در حال حاضر منتظر تایید کمیته انطباق فرمانداری است تا مورد اجرا قرار گیرد.

نماینده شورای شهر آمل در سازمان حمل و نقل عمومی افزود: کمیته تطبیق فرمانداری در حال تصویب نرخ قیمت هاست و هرگونه افزایش قیمت‌ها غیرقانونی است.

وی افزایش نرخ کرایه تاکسی را ۲۰ درصد خواند و گفت: تقریبا تا یک هفته دیگر این پروسه به اتمام می‌رشد و شاهد اجرای نرخ‌های مصوب هستیم.

لیتکوهی افزایش چند برابری قیمت‌ها را در سطح کلان اقتصادی، غیرقابل پیش بینی و باور دانست و افزود: افزایش سالانه نرخ تاکسی، شاید تناسبی با حجم افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف نداشته باشد، اما ما قادر به میزان معینی از افزایش قیمت هستیم، که باید همه آن را رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۲ برچسب قیمت در تاکسی‌ها زده نشده است، گفت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوس رانی در سال گذشته به سازمان جدید حمل و نقل بار و مسافربری جایگزین شد و ساختار جدیدی پیدا کرد، اما امسال این اتفاق شکل خواهد گرفت و متعد خواهیم کرد تا برچسب نرخ‌ها در تاکسی‌ها زده شود.

انتهای پیام/ م

نرخ تاکسی در آمل ۲۰ درصد بیشتر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم قاسمیان
۱۳:۱۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام. و خسته نباشید.بعد از گذاشتن خبر برچسب قیمت روی تاکسیهای امل امید واهی فراوانی در بین مردم و رانندگان ایجاد شده اما با گذشت یکسال همچنان بی نظمی و عدم قیمت گذاری و عدم نظارت در تاکسیرانی و روابط بین ارگانهایی مانند شورای شهر و فرماتداری و تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی کاملا مشخص و تاسف باره.حداقل سالی ده بار گزارش لازمه تا مسئولان شهرهای ما به حالت نیمه بیدار در بیان.با سپاس فراوان
آخرین اخبار