رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: لازم است بروکراسی اداری برای رونق سرمایه‌گذاری در استان اردبیل کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای رونق سرمایه‌گذاری لازم است پنجره واحد سرمایه‌گذاری تقویت و از بروکراسی اداری هم کاسته شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال و تولید از طریق بخش‌خصوصی در زمره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری‌هایی که منجر به اشتغال می‌شود حمایت می‌کند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات اصلی استان اردبیل بیکاری است و دستگاه قضایی هم همگام با دولت در برطرف شدن مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند.

عتباتی بیان کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در سال‌های اخیر فعال شده و در طول این مدت هم مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی رفع شده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه تنها راهکار ایجاد اشتغال جذب سرمایه است، اظهار داشت: این دیدگاه که اردبیل به‌جای جذب سرمایه‌گذار به دفع سرمایه‌گذار اقدام کرده باید تغییر یابد چرا که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مصمم به حمایت از سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی هستند.

عتباتی به لزوم کار فرهنگی برای تغییر نوع نگاه مردم و مسؤولان به سرمایه‌گذار واقعی تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی علاوه بر حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان از بانک‌ها هم در وصول مطالبات، تعیین تکلیف بدهی‌ها و انباشت بدهی‌ها حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است افزود: سالانه هفت میلیون مسافر به اردبیل سفر می‌کنند که می‌توان از این ظرفیت به نحو بهتری استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

بیکاری از مشکلات اصلی استان اردبیل است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.