سرپرست تیم ملی والیبال گفت: ما باید ۳۰ نفر را به فدراسیون جهانی معرفی می‌کردیم که در آخر ۱۴ نفر از آن‌ها به لیگ ملت‌ها اعزام شوند.

خوش خبر: ۳۰ بازیکن را باید به فدراسیون جهانی والیبال معرفی می‌کردیم/ قبل از المپیک با تیم بلغارستان بازی دوستانه داریم

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اردو تیم ملی این ظرفیت را ندارد که ۳۰ بازیکن در آن حضور داشته باشند ما با ۱۶-۱۷ بازیکن تمریناتمان را ادامه می‌دهیم، اما در لیستی که به فدراسیون جهانی والیبال ارسال کردیم باید نام ۳۰ بازیکن را معرفی کنیم. این تعداد نفرات اولیه ما هستند که در نهایت از بین آن‌ها ۱۴ نفر به لیگ ملت‌ها اعزام می شوند. اگر هم اتفاق خاصی رخ دهد ما فقط از بین ۳۰ اسمی که به فدراسیون جهانی فرستادیم می‌توانیم نفرات را جا به جا کنیم و دیگر نمی‌توانیم بازیکنان دیگری را به فهرستمان اضافه کنیم.

۲ بازی دوستانه با بلغارستان خواهیم داشت

او تصریح کرد: یکشنبه هفته آینده به چین عازم می‌شویم و وقتی برای انجام بازی‌های دوستانه قبل از لیگ ملت‌ها نداریم، اما برای مسابقات انتخابی المپیک قرار است ۲ بازی دوستانه با تیم بلغارستان داشته باشیم. دغدغه اول ما صعود به المپیک است و رسیدن ما به المپیک هم در ابهام است چه برسد به اینکه جزو چهار تیم اول مسابقات المپیک باشیم امیدوارم یک سهمیه از این مسابقات را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: مسابقات آسیایی شانس ما برای صعود به المپیک است

شعبانیان: بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال بانوان ترکیه برای ما مفید است

زبردست: اجازه تیم داری به برخی از باشگاه‌ها نمی‌دهیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار