نائب رئیس فدراسیون والیبال گفت: سال گذشته برخی باشگاه‌ها شرایط بدی برای بازیکنان به وجود آورده بودند به همین دلیل در سال جاری به آن‌ها اجازه تیم داری نمی‌دهیم.

زبردست: اجازه تیم داری به برخی از باشگاه‌ها نمی‌دهیم

حرمت السادات زبردست نائب رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فدراسیون والیبال تصمیم گرفته است به بعضی باشگاه هایی که در سال ۹۷ در بخش بانوان تیم داشتند اجازه تیم داری در لیگ سال جاری را ندهد.

او تصریح کرد: این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در لیگ سال گذشته برخی از این باشگاه ها شرایط بدی را برای بازیکنانشان ایجاد کردند و به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند.

هنوز اعلام آمادگی قطعی از تیمی نگرفتیم

زبردست افزود: طبق برنامه کمیته بانوان فدراسیون والیبال مقرر شد، هر تیمی که در لیگ والیبال سال ۹۸ شرکت می کند، در قالب باشگاه فعالیت کند. تیم هایی که در لیگ سال گذشته حضور داشتند هنوز اعلام آمادگی قطعی نکردند و یکسری از تیم های سال گذشته نیز به دلیل شرایطی در این دوره از مسابقات حضور نخواهند داشت.

۳۰ درصد از قرارداد های باشگاه پیکان هنوز مانده است

او ادامه داد: تیم پیکان بیشتر قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده و فقط ۳۰ درصد مطالبات بازیکنان این باشگاه مانده است و هم اکنون در مراحل پایانی تسویه حساب ها قرار دارد. سایر تیم ها نیز، کم و بیش پول بازیکنان را پرداخت کرده اند، من تصمیم گرفته ام که در اردیبهشت ماه سال جاری جلسه ای در همین خصوص با مدیر عاملان باشگاه های حاضر در لیگ سال گذشته برگزار  کنم.

لیگ بانوان به طور معمول ۱۵ آذر شروع می شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: لیگ بانوان هر ساله از ۱۵ آذر ماه شروع می شود اما اگر تکلیف باشگاه های شرکت کننده در لیگ سال جاری زود تر مشخص شود و تیم ها تمریناتشان را آغاز کنند، به طور حتم لیگ را جلوتر از موعد مقرر برگزار می کنیم تا در اسفند ماه به پایان برسد.

او تصریح کرد: کل کشور درگیر مشکلات مالی است اما تیم ها باید بدانند که با توجه به شرایط موجود مسائل را مدیریت کنند.

امیدوارم سایپا در بخش بانوان تیم داری کند

  چند باشگاه به من شفاهی این قول را داده اند که به لیگ بانوان بیایند و تیم داری کنند اما هنوز این وعده ها به مرحله رسمی خود نرسیده است. من قرار است در هفته آینده با مدیران باشگاه ها جلسه ای داشته باشم و راجع به این موضوع با آن ها صحبت کنم. مدیر عامل باشگاه سایپا قول همکاری در بخش بانوان را به من داده است اما هنوز حضور تیم سایپا در والیبال بانوان قطعی نیست.

پرونده شکایت بازیکنان تیم بهنمیر هنوز در کمیته انضباطی است

زبردست در ادامه گفت: در سال ۹۷ شکایتی در بخش بانوان به کمیته انضباطی نرفته است اما یک پرونده مربوط به والیبال بانوان سال ۹۶ داریم، و بازیکنان تیم بهنمیر که هم اکنون ملی پوشان ایران هستند شکیت نامه ای به دلیل پرداخت نشدن قرارداد هایشان در کمیته انضباطی دارند. مهسا صابری ملی پوش کشورمان هم در این تیم بازی می کرده، هم اکنون حکم این پرونده صادر شده و مراحل بعدی آن در حال اجرا است.


بیشتر بخوانید:

آرا:ورزش بانوان حامی مالی ندارد / لژیونر‌ها راه را برای دیگر والیبالیست‌ها باز کردند

درگذنی: امیدوارم در رقابت های والیبال امسال بدرخشیم

صادقی: تحصیلات عالیه دختران والیبالیست ما ثمره انقلاب است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار