بازیکن تیم ملی والیبال گفت: رقابت های قهرمانی آسیا برای والیبال بانوان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم نسبت به سال گذشته درخشش بهتری داشته باشیم.

درگزی: امیدوارم در رقابت های والیبال امسال بدرخشیمتهمینه درگذنی بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: رقابت های آسیایی والیبال بانوان در سال گذشته سنگین بود اما امسال امیدوارم تیم ملی والیبال کشورمان عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و بتواند با درخشش در رقابت های آسیایی بهترین نتایج را کسب کند.

او تصریح کرد: رقابت اصلی ما در آسیا با تیم هم گروهمان کره جنوبی است، سال گذشته هم با کره جنوبی بازی کردیم هر چند عملکرد قابل ملاحظه ای در آن بازی داشتیم اما در نهایت بازی را سه بر یک به تیم کره جنوبی واگذار کردیم.

سنگاپور که هم گروه ما است رقیب چندان سختی برای ایران به نظر نمی آید اما زمانی که از گروهمان صعود کنیم  در مرحله بعد به چین تایپه یا تایلند که تیم های قوی آسیایی هستند برخورد می کنیم.

کسب مقام در آسیا تغییرات زیادی به همراه خود دارد

درگذنی در ادامه گفت: تیم ملی والیبال بانوان کشورمان اگر در رقابت های امسال بتواند مقامی کسب کند خیلی چیز ها برای والیبال بانوان ایران تغییر می کند، از جمله توجه مردم و مسئولان به والیبال بانوان بیشتر می شود. وقتی مردم و مسئولان انگیزه و تلاش ما را در کسب قهرمانی ببینند این به طور قطع انگیزه و نقطه قوتی برای ما بانوان والیبالیست می شود.

لژیونر ها کمک و بازوی تیم ملی هستند

او افزود: تجربه بالای لژیونر ها کمک زیادی به تیم ملی کرده است  هر چند که برای رسیدن به هدف اصلی زمان زیادی نیاز است اما ما از تمام دقایق و لحظه ها برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنیم. این سومین اردو تیم ملی بانوان است که برگزار می شود و همه چیز در والیبال بانوان طبق روال به جلو حرکت می کند.

این امید وجود دارد که در سال های آینده بازیکنان بیشتری از والیبال بانوان در لیگ های معتبر کشور های دیگر بازی کنند و تیم ملی لژیونر های بیشتری را به خود ببیند.


بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال

۲۴ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران فراخوانده شدند

آرمات: سال ۹۸ را به فال نیک می‌گیرم


انتهای پیام/

اظهارات درگزی درباره رقابت های آسیایی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار