معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد پارسال با همکاری دانشگاه و میرات فرهنگی، صنایع درستی و گردشگری استان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

۶.۷ هزار مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رمضان پودینه اظهار داشت: این دوره‌ها برای مهارت آموزی، توسعه و پایدار سازی طرح‌های اشتغالزایی در زمینه دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، قالی بافی، گلیم بافی و ... است.

وی ادامه داد: پارسال چهار هزار و ۷۴۸ شغل برای مددجویان سیستان و بلوچستان ایجاد شده که ۱۷۷ نفر آن‌ها از طریق کاریابی و ارئه بسته‌های تشویقی و مابقی آن‌ها از محل منابع مختلف از جمله بند (ب) تبصره ۱۶، بانک‌های عامل، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و منابع داخلی کمیته امداد ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرآیند ایجاد اشتغال شامل نیازسنجی، استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش خانواده، پرداخت تسهیلات، نظارت، بازاریابی و خوداتکایی در سرفصل‌های مختلف مشاغل خانگی، کسب و کار خرد و زودبازده است افزود: ۱۲۰ طرح اشتغالزایی این نهاد مورد بازدید قرار گرفته که تمام این طرح‌ها فعال بوده اند.

انتهای پیام/گ

آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغالزایی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار