معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از مراجعه حضوری خیرین به منزل مددجویان جهت رفع مشکلات آن‌ها در طرح "مفتاح الجنه " خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامرضا نصوری معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح "مفتاح الجنه" همزمان با ماه مبارک رمضان، گفت : در این طرح خیرین برای رفع یکی از مشکلات مددجویان تحت پوشش اقدام می‌کنند.

وی گفت : این مشکلات می‌تواند از خرید یک کالا و لوازم منزل تا هزینه درمان و یا تهیه مسکن باشد.

وی افزود: در این طرح خیرینی که علاقمند هستند به کمیته امداد مراجعه کرده و توان آن‌ها در رفع مشکلات مددجویان سنجیده می‌شود و پس از اطمینان از توانمند بودن فرد خیر، این فرد همراه نیرو‌های امداد با اخذ رضایت و درخواست مددجویان، به منزل آن‌ها مراجعه کرده و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفته و برای رفع مشکلی از مشکلاتشان اقدام می‌کند.

نصوری تصریح کرد: مراجعه حضوری خیرین، موجب می‌شود آن‌ها از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گیرند و از طرفی این اطمینان حاصل می‌شود که هزینه‌ای که فرد خیر انجام می‌دهد صرفا برای رفع مشکل همان مددجو هزینه می‌شود

 

انتهای پیام/د

اجرا طرح مفتاح الجنه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.