از استقبال ۱۲۰۰ نفر از حفظ مجازی قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۰ نفر به صورت فعال برنامه حفظ را دنبال می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گیوکی مسئول مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان جنوبی با اشاره به طرح مجازی حفظ قرآن‌کریم در محل حسینیه امام رضا علیه السلام بیرجند، گفت: فعالیت مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان از ۱۳۹۵ آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح ویژه افرادی است که به جهت مشغله‌های کاری امکان حضور در کلاس حفظ را ندارند، افزود: این افراد در گام اول در سایت حفظ مجازی قرآن ثبت‌نام می‌کنند.

مسئول مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان جنوبی از سال ۹۵ تاکنون با راه اندازی مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در خراسان جنوبی ۲ نفر خانم حافظ کل قرآن شدند که یکی از آنان خانمی میانسال از اهالی روستای دورافتاده در شهرستان قائن است که تاکنون هیچ کلاس حضوری را نتوانسته‌اند شرکت کنند.

گیوکی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در خراسان جنوبی تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر خانم آموزش حفظ قرآن را فرا گرفتند و اکنون ۳۰۰ نفر فعال و در حال یادگیری هستند، ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام حفظ مجازی قرآن از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸:۱۵ دقیقه بعدازظهر با شماره ۰۵۶۳۲۲۳۰۸۲۰ تماس حاصل فرمایند و یا از طریق سایت www.quranhefz.ir برای نام نویسی اقدام کنند.

مسئول مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد ۴ کارشناس جهت آموزش حفظ مجازی در این مرکز فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: پس از نام نویسی برای هر متقاضی یک جلسه در هفته به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از طریق فضای مجازی یا تلفن در نظر گرفته و مراحل حفظ قرآن و مرور آن توسط پشتیبان مربوطه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان جنوبی کاربران سیستان و بلوچستان را نیز زیرپوشش قرار می‌دهد، گفت: این مرکز ویژه خواهران است و به علت کمبود ظرفیت استان، برادران از طریق مرکز قم حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار