نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی و انقلابی گفت: مسئولان باید به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند.

نباید به هیاهو و تهدید دشمن توجه کردبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه برکت و نعمت افضل همه ماه‌ها است که باید از آن به نحو احسن استفاده کردماه مبارک رمضان فرصتی برای بندگی معبود است و خوشا به حال آنان که این ماه را درک و از آن بهره کافی می‌برند.

آیت الله علما ۲۷ اردیبهشت سالروز رحلت آیت الله بهجت  گرامیداشت و  به ولادت حضرت امام حسن (ع) و روز کمک به ضعفا و فقرا اشاره کرد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره فرمایشات رهبری در جمع کارگزاران نظام تصریح کرد: ایشان در این دیدار بر لزوم تقویت بنیه اقتصادی کشور تاکید کردند.

آیت الله علما با اشاره به اقدامات اخیر امریکا علیه کشورمان بیان داشت: باید در مقابل دشمن مقاومت کرد همان گونه که ۴۰ سال مقاومت کردیم و دشمن از راهی برای فشار آوردن به ملت ما استفاده کرد و در همه زمینه‌ها با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین کار دشمن امروز هیاهو و تهدید است که باید به این موارد توجه نکرد و می‌خواهند با هیاهو ایران را تسلیم کنند، ولی کور خواندند ملت ما پایدارتر و بیدارتر از قبل ایستادگی می‌کنددر زمانی که برجام در حال مذاکره بود اوباما ما را تحریم می‌کرد و این امر نشان می‌دهد این‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به سفارشات رهبری به دولت در زمینه مقابله با امریکا عنوان کرد: خیلی چیز‌ها ارتباطی با تحریم ندارد و باید در جهت مقابله با مشکلات اقتصادی مدیریت و برنامه ریزی شود و این وظیفه دولت است.


وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در مورد اصلاح نظام بانکی، لزوم مدیریت جهادی، اشراف میدانی مسؤولان بر مشکلات مردم، عدم انفعال در برابر دشمن و برخورد قاطع با قاچاقچیان، محتکران و دلالان، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از دولت خواست که جدی‌‌تر کشور مدیریت شود و جهت مقابله با مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی صورت پذیرد.

 

انتهای  پیام/ز


مسئولان باید به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.